Εκεί θα συνεχίσει την καριέρα του ο Βίκτορ Βιτόλο
Από τα σαλόνια, στα αλώνια ο Βίκτορ Βιτόλο.
Ο έμπειρος μέσος που έχει περάσει από την Ελλάδα αγωνιζόμενος σε Άρη, ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκό, θα συνεχίσει την ποδοσφαιρική του καριέρα στην τρίτη κατηγορία της Ισπανίας.
Πιο συγκεκριμένα, ο 36χρονος μέσος έλυσε τη συνεργασία του με την Καρταχένα και ήρθε σε συμφωνία με την Σάντα Ούρσουλα που βρίσκεται στη γενέτειρά του Τενερίφη