Στην ελίτ της Ευρώπης ο ΠΑΟΚ

Στην ελίτ της Ευρώπης ο ΠΑΟΚ

Την συμμετοχή του ΠΑΟΚ, μέσω του προέδρου του Ιάκωβου Αγγελίδη, στην γενική συνέλευση του European Club Association ανακοίνωσε μέσω Twitter η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ.

 

Πρόκειται για έναν φορέα που δημιούργησαν οι κορυφαίοι σύλλογοι της Ευρώπης και στον οποίο συμμετέχουν πάνω από εκατό ομάδες από την γηραιά ήπειρο.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ