Shaya: «Οι Hi-5 θα εμφανιστούν σίγουρα ξανά μαζί» (ΒΙΝΤΕΟ)
Η Shaya παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Ευτυχείτε!» και δε θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στη φημολογούμενη επανένωση του συγκροτήματος Hi-5.
«Δε θα γίνει τώρα, ίσως όχι φέτος, αλλά σίγουρα το συζητάμε. Βέβαια, είναι πάρα πολύ δύσκολο. Ήμασταν πέντε κορίτσια. Η μία έχει πάει στη Νέα Υόρκη, η άλλη μένει στην Αγγλία, η άλλη στην Κύπρο, οπότε πρέπει όλοι μας κάπως να καταφέρουμε να μπορέσουμε να κάνουμε και τις πρόβες μας. Γιατί αν θέλουμε να ξαναβγούμε, θα πρέπει να κάνουμε και ένα τραγούδι, να κάνουμε χορογραφίες, να βγούμε ωραίες και δυναμικές».