ΣΦ ΠΑΟΚ Νεάπολης κατά της ΚΑΕ: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε»

ΣΦ ΠΑΟΚ Νεάπολης κατά της ΚΑΕ: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε»

Την απόλυτη αντίθεσή του για τη στάση της ΚΑΕ ΠΑΟΚ στο θέμα του ενός λεπτού σιγής εξέφρασε ο ΣΦ ΠΑΟΚ Νεάπολης. 

 

Αναλυτικά

«Ο ΣΦ ΠΑΟΚ Νεάπολης «Μπέλλος» 1963 εκφράζει τη δυσαρέσκειά του προς την ΚΑΕ ΠΑΟΚ για την άρνησή της να δεχθεί την πρόταση του γαύρου για να κρατήσουν ενός λεπτού σιγή στο μεταξύ μας παιχνίδι για τον αδικοχαμένο Σέρβο οπαδό, Μάρκο Ίβκοβιτς.
Θα έπρεπε να ντρέπεστε γιατί είναι το λιγότερο που μπορείς να κάνει για ένα νεκρό οπαδό οποιασδήποτε ομάδας και εθνικότητας.
Σε τέτοια πράγματα πρέπει να δείχνεις ευαισθησία και όχι όταν σηκώνεται ένα υβριστικό πανό ή όταν ανάβει ένας πυρσός.
ΥΓ 1:. Συλλυπητήρια στην οικογένειά του άτυχου οπαδού.
ΥΓ 2: Εσείς διώχνετε τους οπαδούς από το γήπεδο».

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ