Περιμένουν τα συμφωνητικά

Περιμένουν τα συμφωνητικά

Ουκ ολίγες φορές το τελευταίο χρονικό διάστημα, οι ποδοσφαιριστές του Αρη έχουν διαμηνύσει στη διοίκηση, πως το ζήτημα των ιδιωτικών συμφωνητικών είναι αυτό που τους «καίει» περισσότερο από κάθε άλλο.

 

Για το λόγο αυτό την περασμένη Παρασκευή, υπήρξε συνάντηση με τον Περικλή Τράιο, ο οποίος τους διεμήνυσε πως σύντομα το θέμα θα «τελειώσει». Η υπόσχεση, βέβαια, ήταν πολύ συγκεκριμένη, αφού οι παίκτες ενημερώθηκαν πως σήμερα θα έχουν συνάντηση με τον Γιώργο Γαλανό για να τους παραδώσουν τα προσχέδια συμφωνητικών που στη συνέχεια, θα εξεταστούν και θα υπογραφούν. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μάλιστα, στους πέντε εκπροσώπους των υπολοίπων παικτών της ομάδας, παραδόθηκαν τα συμφωνητικά που έχουν υπογράψει ο Βάσκο Φερνάντες και Μάουρο Πόι. Σήμερα, θα φανεί το αν υπάρχει διάθεση να διευθετηθεί το ζήτημα, μιας και ο Νοέμβριος ολοκληρώνεται και οι παίκτες αγωνιούν.