Ολο και πιο κοντά σε Κόκε!

Ολο και πιο κοντά σε Κόκε!

Ολοένα και πιο πιθανό φαντάζει μέρα με τη μέρα το σενάριο της επιστροφής του Σέρχιο Κόκε, στην ομάδα που αγαπήθηκε όσο πουθενά αλλού σε όλη του την καριέρα. Ο Ισπανός επιθετικός δεν απάντησε οριστικά στην πρόταση που του έχει καταθέσει ο Γιώργος Γαλανός, αλλά μετά τη νέα χθεσινή επικοινωνία, μεταφέρουν ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία για τη θετική έκβαση της υπόθεσης.

 

Πιο συγκεκριμένα, οι «κίτρινοι» επικοινώνησαν με τον εκπρόσωπο του 31χρονου επιθετικού που βρίσκεται μαζί του στην Ινδία και ενημερώθηκαν πως ο Κόκε είναι καταρχήν θετικός στο να επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη, όμως η οριστική του απόφαση θα ληφθεί εντός των επόμενων 48 ωρών. Οι άνθρωποι του Αρη, πάντως, δεν κρύβουν την πεποίθησή τους πως η πρόταση θα γίνει αποδεκτή και πως ο Κόκε, θα ξαναντυθεί στα κίτρινα.

 

Συνάντηση για Νέτο

 

Σε ότι αφορά τις υπόλοιπες μεταγραφικές υποθέσεις, ο Γιώργος Γαλανός «έκλεισε» για σήμερα το μεσημέρι ραντεβού για να προχωρήσει η υπόθεση του Νέτο. Ο υπεύθυνος του ποδοσφαιρικού τμήματος, θα συναντηθεί με τον πεθερό του ποδοσφαιριστή, που εκτελεί και χρέη εκπροσώπου του Βραζιλιάνου ακραίου μπακ, μιας και ο τελευταίος, βρίσκεται στη Βραζιλία και η επικοινωνία μαζί του είναι πολύ δύσκολη.

 

Η συνάντηση, πάντως, δεν πρέπει να θεωρείται προάγγελος μεταγραφής, αφού οι άνθρωποι του Αρη προβληματίζονται από την ηλικία του παίκτη (33), την παρατεταμένη αγωνιστική του απραξία, αλλά και το γεγονός ότι δεν υπάρχουν και πολλές διαθέσιμες θέσεις ξένων (ο Αρης δικαιούται μόλις τέσσερις σε κάθε παιχνίδι).

 

Από κει και πέρα, οριστικές εξελίξεις σε όλες τις υπόλοιπες υποθέσεις, για παίκτες που απασχολούν και έχουν προταθεί, θα υπάρξουν από αύριο. Κι αυτό γιατί ο Πάουλο Κάμπος, θα βρεθεί στα γραφεία με τη διοίκηση, παρουσία του Γιάννη Τοπαλίδη, προκειμένου να αποφασίσουν πως θα προχωρήσουν συνολικά στις μεταγραφές.