«Χρειάζονται... μαγικά για να λειτουργήσεις στο ελληνικό ποδόσφαιρο»
Ο Νίκος Καραμπιπέρης κάνει στην «Metrosport» τον απολογισμό της μέχρι στιγμής πορείας του Βυζαντίου στο πρωτάθλημα και ασκεί κριτική στους αρμοδίους με αφορμή την αναβολή.
Μια πρώτη αποτίμηση της παρουσίας του Βυζαντίου Κοκκινοχώματος πραγματοποίησε μιλώντας στην «Metrosport» ο τεχνικός Νίκος Καραμπιπέρης. «Μπορεί βαθμολογικά να έχουμε υποχωρήσει κάπως αφού έχουμε πέντε ματς χωρίς νίκη, ωστόσο, το αγωνιστικό μας πρόσωπο είναι ένα από την αρχή της χρονιάς. Υπάρχει δεδομένο πρόβλημα στην αμυντική λειτουργία, ωστόσο, είμασταν και άτυχοι σε αρκετά παιχνίδια. Επιθετικά είμαστε καλά, όμως, αμυντικά δεχόμαστε πολύ εύκολα το γκολ και από την στιγμή που συμβαίνει αυτό, δεν μπορούμε να πάρουμε εύκολα τη νίκη. Δουλεύουμε στον αμυντικό τομέα, προσπαθούμε να βελτιωθούμε και είμαστε αισιόδοξοι ότι θα ανακάμψουμε και βαθμολογικά. Άλλωστε καμία ομάδα δεν έχει ξεφύγει, όλοι είμαστε κοντά και θεωρώ ότι μια νίκη θα μας δώσει την ώθηση να ανεβούμε ψηλότερα»
«Για τη νίκη με Άρη»
Καυστικό ήταν το σχόλιο του προπονητή του Βυζαντίου όσον αφορά την αναβολή. «Έγινε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή και μας άλλαξε όλο το αγωνιστικό πλάνο, ευτυχώς τουλάχιστον μάθαμε την Παρασκευή ότι δεν θα παίξουμε την Τετάρτη. Πρέπει να κάνεις μαγικά για να λειτουργήσεις σωστά με αυτά που συμβαίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο», τόνισε με νόημα και κατέληξε όσον αφορά το προσεχές ματς με τον Άρη: «Είναι ένα ματς απέναντι σε μια ιστορική ομάδα. Το παιχνίδι θα γίνει στην Καβάλα, κάτι που σημαίνει ότι τα παιδιά θα παίξουν μπροστά σε πολύ κόσμο και αυτό από μόνο του αποτελεί ένα κίνητρο. Εμείς θα κυνηγήσουμε τη νίκη που την έχουμε μεγάλη ανάγκη».